Monday, April 2, 2012

selamat pengantin.. lama?

Assalamualaikum..

2 3 hari nie aku takde idea sebenarnye nak tulis dalam blog nie.. tapi tadi tibe2 je aku teringat member aku kahwin aritu.. member masa aku keje jadi sales assisstant kat tenten. die ni berbangsa India.. her name is Ulageswari.. tapi name manje MINU..

ngan kawan2 kerja.. sampai sekarang keep in touch :)
masa kerja dulu seronok beb.. ramai member sekepala. One is Nana.. die ni budak Uitm amik degree civil.. haha..tu yg kamceng tu.. tapi yang paling best sebab kitorang same2 minat korea.. nana ni CASSIOPEIA aka DBSK punye die hard fan la.. kitowang selalu citer2 pasal korea.. satu lagi miel.. die ni selalu gado ngan nana..ade je la diorang nie.. haha.. miel ni tau kitowg minat korea tapi kadang2 die marah gak sebab kitowg selalu pasang lagu korea.. hahaha!

ni la miel ngan nana.. tengokla tu..
pastu ade eita.. die ni kawan sekola rendah dulu.. tak sangka bole jumpa balik.. haha.. die ni pon minat gak korea2 nie.. haha.. abes 1 tenten berkorea.. nampak lembut je tapi macam mak nenek.. bercakap aje.. memang patut pon amik masscom kat USIM.. haha

abaikan miel tu.. henset aku mmg penoh ngan gmbar die je
lagi ade faq.. die ni.. mule2 langsung tak bercakap sekali da kenal bole la tahan.. haha

ni poyo cket klu amik gambar
pastu ade awin.. member sekampung dan sekariah.. haha.. da macam reunion je tenten nie. yang nie baru nak berjinak2 ngan korea.. hasil pengaruh kitowang macam2 lagu di bluetoothnye dari enset kitowang.. haha.. pastu ade ieka, minu, lan.. kitowang la staf tenten yang lame.. yang len sekejap2 je keje.. tak tahan kot.. oopss lagi sowang name die mira.. bakal doktor gigi.. belajar kat USIM gak.. tapi sekejap je keje..

pastu ade sowang lagi tak perlula kan aku nak sebutkan name die sebab aku menyampah! haha.. mule2 je baik pastu terlebih baik.. ni la kadang2 aku malas owg kalau da perasan ilmu agama dia da tinggi.. cakap die je betul.. pastu suke report kitowang nye perangai kat boss.. haram jadah je.. die buat takpe pulak! tapi yang paling takle lupa die boleh kata silat yang aku belajar tu haram.. kurang ajar sungguh! tula belajar tinggi2 tapi cakap tak pakai otak.. die kata ade buku sebut camtu.. die tak tau silat cekak dapat pengiktirafan JAKIM.. siasat dulula kan baru bersuara.. ni sesedap hati je berkata-kata.. 

owh yee.. lagi satu.. haha.. aku sempat mengorat apek kedai sebelah..hihi.. name dia nicholas name manje nick tapi kitowang panggil LENG CHAI.. aku la yg ngajo dorang panggil camtu sebab die encem ( di mata aku la) hahaha.. tapi da tak contact.. dulu punyela yoyo'o je mintak no tepon fb bagai.. haha

ni last day aku keje.. sempat lagi.. :D
ok la aku rase sampai sini jela.. haha.. ni gambar bonus..

saje tunjuk uniform.. haha.. gaya gengster tetap ada!
until then.. tata! 

p/s: haha aku tau tajuk ngan majoriti
cerita dalam post nie macam tak
kena.. hahahaha!!!!
   

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...