Saturday, April 14, 2012

ANIME FREAK? hell yeah

Assalamualaikum..

well.. basically hari jumaat adalah hari yang paling best dalam seminggu bagi seorang otaku (da bole declare ke?) sebab pada hari inilah segala new episode anime mahupun manga akan di update dalam webpage2 yang berkaitan..

we rule the world!

and actually masa aku tulis entry ni pon aku nga download anime sebenarnye.. hehe.. FAIRY TAIL episode 125.. pada yang minat2 la kan kat katun2 jepun cam aku nie tapi tak tau mana nak cari aku sarankan korang klik link ni, Anime-Access. siyess terbaik laa wehh!

screenshot
so senang je.. mule2 korang create account kat situ and then bole la download.. free je pon kalau wat account.. lagi 1 yang bestnya kat sini die host semua files on their own. diorang tak guna 3rd party file hosting cam mediafire and yang sewaktu dengannya tu.. ko tau jela kan guna file hosting camtu kalau kite tak register and bayor dapatla download 1 episode je sehari.. cehh.. tak best! klu kat anime-access ni maximum download 5 files sehari.. free pulak tu.. mana aku tak duduk 24 jam depan lappy aku? nak2 pulak kalau tetiba aku come across anime2 best yang takde dalam collection aku.. mesti tak sabar nak tengok kan? haha.. (psstt.. sebab tula aku ada 2 account kat anime-access.. hikhik)

kalau nak baca manga aku takde personal favourite.. tu semua bergantung pada availability manga yang aku nak baca.. takde kat sini kite cari kat tempat lain ye tak? hahaha! xde masalah beb! cumenye ko nak download tula.. nak2 ko pakai berukband download punye download tibe2 limit ko abes.. hahaha! pastu lembab tahap siput babi.. siput sedut takpe jugak bole masak lemak.. hihi

sebenarnye aku ade cheat camne nak surf internet privately. kirenye limit berukband korang takkan terjejas or speed korang yang da lembab akibat kehabisan limit akan kembali laju.. berminat? bole tinggalkan korang punye email kat komen.. nanti aku send file2 yang diperlukan dan cara2 dia sekali.. ok? cool! jangan risau aku pon guna gak benda ni so memang dijamin keberkesanannye.. hehe

okla sampai sini je kot kali nie.. sebelom tu segmen bonus hari nie.. sile la cuci2 mata ngan BISHOUNEN2(beautiful boys) anime!.. hehe

Luka Crosszeria (uraBOKU)
  
Conrard Weller (Kyou Kara Maoh)

Murasame Tsukumo (uraBOKU)

Renjou Hotsuma (uraBOKU) - sengaja amik yg tak pakai baju.. hehe

Usui Takumi (Kaichou wa Maid Sama)

Usui Shuusei (uraBOKU)

hensem kan? kalau betul kan best.. hahaha (gilee ke ape?) ok la.. konbanwa minna-san!


p/s: amacam rupa baru blog aku ni?
berjam-jam cari template bagai
last2 edit kat blogger gak..
hahahaha :P

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...