Wednesday, April 18, 2012

SKYPING with them

Assalamualaikum..

malam semalam aku rasa gembira sangat.. terharu pun ada.. actually mula2 tu skandal aku ajak skype tapi last2 dengan semua orang kat RPC cawangan Perlis aku skype..

tak sangka diorang selamba menerjah sesi skyping aku.. haha.. da jadi acara skype beramai-ramai.. tapi aku SUKA! aku rindu gila kat diorang semua.. semua tanye aku buat ape la kat mane la sekarang..

saat riangria kami :)
buat aku teringat sangat kat kenangan2 lama aku masa study kat perlis dulu.. ya Allah.. cepatnya masa berlalu.. hampir setahun da aku tinggalkan perlis rupenye..

mula2 sesi skyping aku di interrupt oleh si Ayien.. macam2 di interrogate nye.. tapi yang paling takle blah bile die tanye bile aku nak datang perlis.. (rindu ke?) hahaha.. aku cakap tengokla macam mane nanti tup2.. Prof Khairul plak masuk dalam sesi skyping kitorang.. haha.. terkejut aku! haha.. pastu ayien kate prof suh aku datang perlis.. haihh.. kes berat.. kena datang jugak nie.. hahaha..

yg tengah tu la prof khairul! masa ni Hari Tenaga Pengajar PSSCM

pastu masuk plak salah seorang adik2 aku yang sangat2 aku sayang.. SHU.. haha.. yang paling takle blah bile abg bahij pon ade kat belakang die.. aku pon wat sheepish smile sambil waving2 tangan kat kamera.. hahaha.. segan aku.. nak2 time tu aku pakai baju kelawar dan bertudung je.. haha.. naseb baek tak nampak sangat kelawarnye..

walaupon aku kakak aku tetap yang pendek! haha
 cakap pasal diorang nie.. aku teringat time pegi KWD 2010 aritu.. masa kitowang training tu kitowang duk 1 rumah.. oleh kerana gigihnya training (poyo gile) badan kitorang lebam2.. tapi yang paling teruk lebam time tu aku.. lebam kat kaki aku besar gile ko! bile diorang tau je balik training terus diorang gi panaskan alu lesung kat dapur semata2 nak tuamkan lebam aku walaupun aku kata tak payah.. ok siyes terharu!

dengan YDP cawangan PERLIS
lepas demo kat UiTM Perlis 2010
lepas demo sempena Le Tour de Langkawi 2011
demo Perhimpunan Rakan Muda Wajadiri Perlis 2010
demo Open Day UiTM Perlis 2011
gambar terakhir aku bersama mereka
banyak gile kenangan.. takle blah.. haha.. banyak lagi gambar tapi tak larat nak upload.. soo.. ehh baru perasan.. entry kali nie dipenuhi warna BLUE BLACK! hahaha

segmen bonus pic kali nie.. pic aku time pakai uniform versi sorang2.. haha.. gambar ni da lama.. time aku part 3.. spek pon lom tukar lagi.. lagipun aku takde gambar full pakai uniform pose sorang2.. selalunya pose ramai2.. maklumla.. kami ni camwhore! pantang nampak camera sume pon dok tadah muka nak masuk sekali! hahaha XD 


time ni 1st time pakai uniform
poyo doe muke aku.. pape ntah.. haha






okla.. until next entry.. bubye!!!

p/s: aihh nampaknye aku kena beli
capal baru nie.. da jahanam 
nampaknye~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...