Thursday, April 5, 2012

my CNBlue Ear Fun!

Assalamualaikum.. :D

Seperti yang dijanjikan... this is my CNBlue's 3rd mini album Ear Fun!

sila abaikan jerawat di muka saya.. haha
actually album da sampai semalam lagi. poster baru je sampai hari nie.. sebab online shop tu pos asing2.. album pakai pos laju poster pakai pos daftar.. so poster lambat sikit la sampainye..

bercakap pasal album nie.. haha.. memang nafsu semata aku beli.. nafsu sebab aku minat la (cam nafsu serakah pon ade.. wahahaha!) meh2 jamu mata tengok album ngan poster.. 

as usual came in sturdy box and tube

ahah! my boys' poster!
the inside of cd casing

cam biasa.. dalam cd casing selain cd akan ade photobook.. and aku beli kat online shop yang sama cam aritu.. haha yang ni siyes cepat gila sampai.. seminggu tepat sampai kat malaysia! jadi aku memang rekemen sangat2 la shop nie.. sekali lagi Valoa Records!! (*bow) super good service guys! love u all! 

ow yeahh.. sebut pasal CNBlue ade rumours cakap yang diorang dijemput untuk Hari Belia bulan 5 nanti.. but they are yet to  confirm.. haihh.. confirm jela pehhlisshh?? conpem aku nak pegi kalau betol.. bole angkut si Azwin sekali.. mane taknye kawan aku sowang ni da tangkap angau lak ngan Yonghwa oppa.. mane tahan!! haha

okehh la.. panasnye cuaca hari nie.. dok update blog tengah2 panas ni memang menguji kesabaran gak nie.. lagipon jap lagi nak stream MCountdown.. hehe.. acara wajib setiap hari khamis!

ok la until then.. annyeong!

p/s: ♫♪  stabirabi rapststabira~ ♪♫

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. hehe
      macam da tau je sebab aritu aku ade view blog ko..
      nampak gak url tu lain..
      ok thanks.. :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...