Tuesday, April 17, 2012

TERGOLEK DOG!

Assalamualaikum..

hari nie mencatat sejarah baru dalam hidup den ni ha.. haha.. pagi tadi punye cerita.. aku jatuh tergolek kat pekan.. buek malu yo la.. hahaha

gara-gara panik punye pasal nak melintas jalan besar nak tekan brek aku full throttle pulak da.. haihh.. tak pasal2 motor abang ipar aku cium kereta orang.. brader tu sikit punya bengang.. bak kate orang APA PUN TAK BOLEH!

haha.. sebijik ngan pe yang aku rase.. korang pon nak wat camni kan?

trauma.. tak berapa.. tapi bile ingat rase cam nak lempang2 je diri sendiri.. hadoi! malu kat orang! haha.. nampak no la aku ni bengap sangat tak reti bawak motor.. aigoo~

BAKA3!!! PABO!!!

naseb baek tak luka teruk.. setakat luka kecik2 kat jari dengan siku.. paha lebam sikit.. yang penting jangan sampai mem besar tau.. kalau tau mau diharamkan motor untuk aku tunggang nie.. elok2 tengah amik lesen motor terus tukar amik lesen kereta! haru!!

okeh la.. sampai sini aje.. until then.. 

 p/s: what the??
 

2 comments:

  1. ooo... mem besor tak tau yer... jap lg akak balik anto report... ape pun...HAHAHAHAHAH... akak pun tak penah jatuh motor kat pekan.... WAWAWAWAWAWA

    ReplyDelete
    Replies
    1. janganla report kat mak.. hehe.. susah nanti.. dahla amik lesen mahal nanti die tak bagi plak..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...