Saturday, April 7, 2012

SESI KARAOKE!

Assalamualaikum..

hari ni entry aku nak bertebiat sikit.. haha.. bukan pe saje je.. selain permaisuri leleh aku ni bole tahan la ratu karok! haha

sebenarnye.. lagu ni aku suke sangat.. mungkin kadang2 die ade kena-mengena ngan diri aku.. (da start da emo) hihi.. okla.. this is it.. PENANTIAN by BLACKROSE..
 
Di kamar ku menyepi..
Hanya lilin menerangi..
Beginikah seksanya..hidup dalam penantian..
Di tabir tirai malam..
Ada insan..kesepian keseorangan..

Dan setiap detik yang ku lalui..
Seluruh alamku membisu..
Tetap setia menantimu..
Bayanganmu entah di mana..

Mengapa harus kita ditemukan..
Di saat jiwaku keresahan..
Apakah aku satu persinggahan..
Pengubat rindu..

Kau dahagakan..
Ku kehausan..
Setitik rasa..
Pada bayangan yang tak pasti..

Kau nyalakan perasaan..
Mengukir kemesraan..
Mungkinkah ada sinar..bersama impianku..
Dan telah ku duga..
Suasana..keindahan seketika..
Aku tetap menantimu..

Dan setiap detik yang ku lalui..
Seluruh alamku membisu..
Tetap setia menantimu..
Bayanganmu entah di mana..

Mengapa harus kita ditemukan..
Di saat jiwaku keresahan..
Apakah aku satu persinggahan..
Bayanganmu entah di mana..

Mengapa harus kita ditemukan..
Di saat jiwaku keresahan..
Apakah aku satu persinggahan..
Pengubat rindu..

Kau dahagakan..
Ku kehausan.. setitik rasa..
Aku tenggelam.. kehampaan..
Keseorangan..

Dan setiap detik yang ku lalui..
Seluruh alamku membisu..
Tetap setia menantimu..
Bayanganmu entah di mana..

Mengapa harus kita ditemukan..
Di saat jiwaku keresahan..
Apakah aku satu persinggahan..
Pengubat rindu..

Mana sinaran..
Terangilah hidupku..
Tak sanggup lagi..
Aku..sepi......

ni lagu die.. nice song isn't it?


kekeke.. ni gambar bonus! wahaha

ade branie der?
  p/s: rumah aku tunggang terbalik hari nie!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...