Friday, March 30, 2012

aku, SHINee, Sherlock & Valoa Records

Assalamualaikum.. :D

penat ouh cari angle nak posing!

Arinie aku tersengih-sengih sebab barang yang aku tunggu da sampai! hehe.. SHINee's 4th mini album SHERLOCK da pon selamat aku rasmikan petang tadi.. seronok gile!

seronok beli album korea sebab dapat macam2 sekali dengan album tu.. bukan setakat cd je, dapat poster(if ade stok) and dapat macam2 lagi kalau kite bukak casing cd tu.. selalunya ada photocard, photobook ataupon booklet free.. so memang berbaloila walaupun mahal sikit kan.

bercerita pasal album ni, aku sengaja order Jonghyun punye poster dengan cover. album ni ade 5 different designs untuk casing ngan booklet die.. disebabkan aku memang suke sangat kat Jonghyun aku pilih die.. owh ye.. aku dapat photocard Key dalam album ni! siap ade sign ngan mesej die lagi.. hehe.. tapi yang paling aku tak expect sekali adalah dapat photobook diorang sume dalam nie.. ingat dapat Jjong punye je.. memang seronok la.. patutla aku terasa cam berat sikit mase dapat parcel tadi..

album,poster and gambar kt kanan tu aku rase free gift dari valoa :)

5 photobook kat ats, bwh tu cd casing + booklet ngan photocard KEY

kreatif kan cd casing die? so takdela tipikal sangat.. sebab tu sanggup je aku beli (walaupun mak da bebel2 kat aku nie.. huhu)

owh btw.. aku beli ni online.. so aku memang nak rekemen sangat2 online shop nie.. Valoa Records.. siyes puas hati ngan service dia.. pantas, efisien and memang customer-friendly..
sebelum ni aku pernah beli kat kedai lain tapi sampai sebulan 2 kena tunggu.. memang serik! tak nak da beli kat tempat lain.. kat sini pre-order dalam 10 hari da bole dapat barang.  

lagi satu packaging die pon best! selalu klu poster die kena caj lebih kalau nak bubuh dalam tube tapi ni free wehh kalau korang beli lebih RM40. kirenye beli RM40 ke atas, free delivery beb! so memang syokla takdela poster aku terlipat2 kan.. nak2 plak klu lipat tu betul2 kat muka.. huish! tak best betol! meh tengok nie..

selamat sampai :D

kotak die keras.. so memang terjaminla keselamatannye.. dalam siap ade bubble wrap and helaian suratkhabar nak mengelak die calar2 ke rosak ke.. poster tube pon sama tiap2 hujung tu ade newspaper taknak bagi hujung poster tu rosak.. memang terbaik!

so sekali lagi.. terutama pada kpoppers malaysia yang nak cari album ataupon official merchandise bolela singgah2 kat valoa records.. klik je kat logo valoa tepi tu..

tak sabar plak nak tunggu album CNBlue pulak sampai.. insyaallah minggu depan bole da headbanging ngan dorang plak.. hihi

so.. setakat ni je.. bubye!!

p/s: minat kpop tak semestinya aku
pekakkan telinga & tak dengar
 muzik2 lain yang cool! siyes 
actually aku minat rock kapak
sampai dapat title PERMAISURI
LELEH!
  

2 comments:

  1. ko memang betul2 giler k-pop kan eminorhidayah? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak la.. haha.. walaupun begitu aku tetap karok lagu rock kapak! hahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...