Thursday, March 29, 2012

MENGUKUR I-CITY

Assalamualaikum..

ok la kali ni gua nak update cket pengalaman pegi i-city.. setengah owg konpem da jelak siap nak muntah hijau lagi kalau nak cite pasal i-city.. hahaha.. ni ade 1 rahsia sebenarnye aku nak cite tapi da tak jadi rahsia la sebab jap lagi aku nak bagitau kat korang.. sebenarnye ni la 1st time aku gi i-city.. hahaha! (lame gila aku ni) 

kesian tol kat makhluk yang bernama aku nie.. name je duduk kat klang tapi i-city baru je pergi.. sedih betol hidup aku.. wahahaha!

omak aihh tingginyee...
kami pergi berlima pas maghrib.. aku, cik ieka, cik teha, cik deah ngan cik awien pon bergerak ke seksyen 7.. time kasihla gedik2 sekalian merasa la kawan kowg nie pegi i-city.. haha..

acara dimulakan dengan acara mencekik di restoran yang dicadangkan oleh cik awien kita.. pe name restoran da lupe la.. haha! da kenyang barula kitowang merayap ke i-city..

cik awien & cik deah
aku, cik teha & cik ieka
tunggu santa klaus xsampai2
berlagak tol merak nie asek nak kembang ekor je
jom!
teringin nak naik merry go round.. tgk pon jadilaa

konpius dik!
happy + jakun.. hahaha!





kesimpulannye bole la tahan.. jangan tanye nape aku tak masuk snow walk.. hahaha.. pokai der!!! lagipon mainan sane sume mahal2.. hihi.. tapi sebab utamanye memang da xde duit la. hahahhaha!!

soo.. sampai di sini jela coretan malam nie.. owh yer.. album SHERLOCK aku da sampai Malaysia!! weeee!! lusa da bole la terlompat2 cam kanggaru.. hakhak! excited!!

until then my friends.. tatatititutu!!

p/s: bile nak ari jumaat nie?? da 
tak sabar nak pegang album!

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...