Monday, March 26, 2012

BOOK VOUCHER :)

Assalamualaikum you all..

Alhamdu lillah.. ade gak idea aku nak curahkan kat blog nie.. hehe.. Actually yesterday I went out wif my uncle to AEON Bukit Rajah.. so tujuan utama dia sebab nak membelanjakan baucer buku yang Prime Minister bagi.. hikhik..

tapi susah gak ye nak pilih buku.. da ade duit pon pening lak nak abehkan camne.. haha.. cmnela klu jadi owg kaya nnt.. konpem aku xtau pe nak beli.. ni baru 200 hengget..

so I bought some novels and also religion books.. bukan senang nak dpt bace buku2 agama ni.. maklumla library pon setakat mengharapkan library kampung ni mane best sgt buku2 dia kan..


setakat ni aku da khatam 1 novel.. haha.. cepatnyee.. yang len tunggu dulu.. mak bising aku lom study lagi utk test undang2 jalanraya.. haha da tua bangka baru nak amik lesen weyh!!

cakap pasal tua aku da officially layak mengundi.. yeahhaa!! hihi.. kowg yg xdftar lagi dftar cpt2.. aku pon bawu je dftar tapi da bole ngundi sbb election da nak dekat so sape2 yang dftar skg xyah tunggu lama2 baru layak nak mengundi cam dulu2.. daftar je pastu seminggu da ley check kot.. owg2 muda skg ni kemain lagi.. ngutuk tu ngutuk ni xbagus so apekate kowang dftar undi mne tau kowg ley undi calon yang kowg suke menang lak tu so xyah la nak ngutuk2 lagi.. ni ktuk sana kutuk sini suh mengundi taknak plak.. xbaik tau!!

owh yea.. xlupe juge wat SHINee ngan CNBlue.. selamat comeback!!! now I'm waiting for their albums to reach my doorstep.. hihi

until then.. annyeong!!!

p/s : owh that guy who is greeting you
is my puppy eyed dino.. SHINee's
Bling Bling Kim Jonghyun.. :D 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...