Thursday, January 19, 2012

Tahun Baru Cina memang ONG!!!

Assalamualaikum..

tak lame lagi chinese new year.. hahaha.. aku plak yang excited.. 1st bile nk dekat CNY ade prosperity burger yg setahun skali je bole dpt kt McD.. hoho.. ho liao!! kekeke

hoo yeahhh!!
 if u ask me.. i really love the beef one.. ekceli whenever aku g mcd aku mkn beefburger.. keke.. sebab beef die sedap rase beef xla rse benda proses je kan.. ahahah.. nak2 plak ade double prosperity.. waahh.. nak makan lagi laa.. sape nk ajak aku g mcd nie??

aritu da makan.. but sekali mne cukup.. hahaha.. da la setahun skali je ade.. hehe XD and one more lagi cofkosla limau mandarin.. hahha.. hari ni da masuk 5 bijik kt aku telan.. yang semalam2 x kire lagi.. hahhaha sedap2!!

sebelom dibaham :p
and 1 lagi rasenye cam dpt angpau je taun nie.. hahha.. xdela.. ekceli kakak aku tibe2 kol pagi2 buta suh aku bukak FB.. heheh.. rupenye kakak aku bagi aku bantal ladybird yg slalu ade owg jual online kt FB!! weee.. suke2

dlm bentuk ladybird.. klu lepaskan ikatan kt perut die jadi bantal 4 segi.. :)
hehe.. katun dlm laptop tu? hahaha.. time tu aku nga tgk anime KAICHOU WA MAID SAMA.. hehe.. (as expected:an OTAKU) harharhar

okla.. pada yang celebrate CNY.. happy chinese new year to all of you.. have a prosperous year ya.. :)

p/s: jom makan limau lagi!! hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...