Tuesday, January 10, 2012

home call

assalamualaikum..

huwaaaaaa!!! hepi nye da abes exam.. hahahaha!!! setelah penat memerah otak sampai demam2 aku.. huhu 38*C ok!!.. 


tapi xpela.. alhamdu lillah.. skang da chat tinggal nak abeskan antibiotik je.. ekceli aku bawu je lepas kemas barang nak balik.. haha... excited ko!

aku xde idea sangat plak la nak post arinie.. hahaha.. tapi teringat lak home call dari mak aku tibe2 je ahad tu 8/1/2012 tu.. hahha.. mak aku dok sebok tanye aku watpe.. mule2 aku xsyak pape la kan.. ghupenye mak aku risau.. 

mane taknye owg dok sebok nak bereformasi 9/1/2012.. haha.. mak kate jangan dok ikut.. aku pon cakapla kat mak xde maknenye nak ikut aritu ade peksa.. (klu xde peksa pon aku ttp xnak pegi.. buang masa aku je bukannye aku minat pon)


pendapat aku.. terpulangla pada diri masing2.. aku bukannye amik port sangat politik2 nie.. angkat tangan surrender! konpem x minat! tu belom abes lagi kontroversi akta 174 tu.. ayahanda mmg x bagi la kan nak pinda hal yang 1 tu..tapi ramai yang kata patutnya mansuh je..

klu tanye pendapat aku.. hahaha!! aku xtau.. hehehe.. macam aku ckp kat atas la kan.. terpulang la masing2.. klu da minat sgt2 kite nak halang pon xde maknenye ye tak.. cam aku la minat anime ngan korea.. owg dok kutuk pon tetap jugak suke.. hehe

ONE PIECE!!!

FAIRY TAIL!!!
SUJU oppas and SHINee : my absolute romance
CNBlue : my super duper cool band
wokehh la.. kepala gua da tingtong lak ni.. ngantok plak.. hahha.. semalam xcukup tido.. almaklumla study hard la kate omputih.. hekhek.. :p 

okla.. bueno nochez (hentam je eja tu).. oyasuminasai!!! 

p/s : "politic is the only business where doing
nothing other than making the other guy
look bad is an acceptable outcome.." 
quoted

2 comments:

  1. hahaha..sama macam ayah aku la..
    pesan jgn pegi mende2 gitu...;)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. betol2.. nak2 plak aku dok kt permatang pauh.. mmg sah2 la kawasan die.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...