Monday, December 26, 2011

my bro's wedding

assalamualaikum..

pada tanggal 12/11/2011 aritu.. abg aku telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya.. alhamdu lillah.. setelah menyulam cinta sejak dari bangku sekolah lagi akhirnye merpati dua sejoli ni bersatu gak.. (pehh ayat...)

Emi Nazmi Mohd Moktar & Maslinda Mahmud
ok ni gambar time majlis kat umah pengantin perempuan..
sekali lafaz je..
asal x nanges? hahaha
asal abg aku sengih semacam je tu?
majlis berinai.. aii pengapit lelaki suke beno..
cium jangan x cium
 yang ni plak sekitar majlis bertandang kat rumah kami :)
diiringi kompang jawa
silat bang.. hiyahhh!!!
my family.. jgn tanye nape muke aku camtu!!! huhu
semoga bahagia ke akhir hayat..
it's a bittersweet memory time majlis kat umah tu.. waaa!!! ilang enset aku.. huhu.. sampai sekarang sedih x ilang nie..


btw.. credit to Riszcor Photographer yang diterajui my beloved chubby cousin abg korel for the lovely photos.. klu u all nak photography service bole la klik link tu and drop by the blog.. :) (*promote2)


p/s: memandangkan semua abg & kakak aku
da kawin, maka terdengarlah soklan2 maut
untuk aku plak.. haishhh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...