Monday, December 19, 2011

I'm back...

woahh.. 8 bulan  xupdate.. mau bungkus ka? aku pon xtau la pe kena ngan aku ni.. ade blog xreti2 nak update.. aishh..

ok la sebagai warm-up.. aku ubah2 sket layout blog aku ngan design die.. yg sebelom ni semak sgt.. (padahal gatal tuka tu tuka nie.. last2 ape pon xjadi)..

aku sebenarnye banyak benda nak cite kat cni.. tapi tula.. mmg aku xtau pe yang merasuk aku sampai malas nk bukak belog ni hah..

post2 lepas nie.. aku akan citer pe jadi sebenarnye sepanjang aku menghilangkan diri dan cite2 terbaru aku.. yg pasti.. ada duka dan ada suka.. dan yang duka tula hampir menyebabkan aku x berkeinginan nak hidup lagi.. mujur aku ingat Tuhan.. kawan2 pon banyak bagi support.. family pon understanding..

emo plak dahh.. ok la.. malam ni aku malas nak stay up.. sok de klas.. kol 10.. argghh.. damn it! aku xde mood tol nak gi klas ni.. hahaha.. mentang2 la da tinggal seminggu.. klu bole sume klas aku nak tuang.. kekekeke :p (berani betol.. ade plak yang kena bar ni)

so.. tunggu jela next post aku okehh.. chow cin cau!


p/s: klu tak suke lagu tu pause je.. aku nak
cari player yang ley buh lagu banyak2.
any suggestion? kang boring lak asek
ulang2 je lagu..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...