Monday, December 19, 2011

290511

officially I've turned 21 that day.. pedulik hape lambat post aku nak post gak.. hahha
owg kate kite dapat kunci kebebasan bile da umur 21 ni.. tapi aku rase same je.. camtu gak je.. bebas je jiwa aku.. hahha
the key of freedom?
 yang aku tau umur 21 kne daftar mengundi la.. hahaha.. (padahal da bulan bpe ni xdaftar pon lagi) mane taknye.. leceh la nak menapak gi post office tu hah.. dekat xpe gak.. jauh tu.. ngan jam lagi.. xde sape sanggup nak antar cek oii..

kali ni besday aku special sket.. ade la small celebration yang di arrange kakak aku.. saje2 la kan nak celebrate jamak sekali ngan celebration untuk diploma graduation aku sebab time tu result pon baru keluar.. hehe :) sorry yang ni aku xde gambo celebration.. hehe

aku dapat 2 hadiah yang bermakne sangat bagi aku sempena besday.. 1st dapat enset baru.. walaupon bukan enset mahal.. sekadar enset sony yg biase je aku grateful sangat.. thanks kakak bagi enset.. but unfortunately.. aku baru je kehilangan enset aku.. time kenduri kat umah.. sob3.. T_T .. kuajaq betoi maling(pencuri dlm bhse jawa) tu.. da la makan free kat umah aku.. amik ekstra plak.. buta perut (quoted from Miss Aainaa Zawani)..uwaa.. my cedar.... tsk tsk

walaupon murah.. nilai dia di hati aku terlalu tinggi :'(
 abes bengkak mata aku time kenduri tu.. xlalu nak makan dan xlalu nak ckp pon.. huhu.. sabo jela emi..

hadiah yang kedua plak.. hehe.. ni skandal aku bagi.. a 3ft tall blue teddy bear.. ;P tq so much.. weee.. peneman tido aku tiap2 malam.. hehehe

tadaaa!!! comel x? ke aegyo? ke kawaii? ahakss
aku ngan si encem[?]
nampak lebih kurang je ye tak? mne taknye.. tuannye pon tinggi cket.. pendeknye yang banyak.. hahahaha.. XD aku nye tinggi pon kurang seinci nak sampai 5 kaki (-.-)'.. huhu.. xpela.. da Tuhan nak bagi syukurla.. xcacat ape pon.. :)

and 1 more dapatla kek blueberi.. walaupon bkn blueberi cheesecake yang aku crazykan tu.. nevertheless.. I'm so blessed.. :) alhamdu lillah.. aku diberi umur lagi untuk mengecap nikmat kehidupan..

arrgghh.. aku nk blah dulu.. sok kelas.. aaahhh!!! nightmare tol bile kene gi klas programming ni.. WTH?? aku civil engineer bkn nk jd software engineer.. C++ dulu da blaja da la.. ni fortran plak da.. adoii punn.. huhu.. tahankan jela emi oii..


p/s: aku rindu nak bersilat.. sob3..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...