Sunday, October 31, 2010

kalau tak tahan.. luahkan je.. :)

heheh.. dua 3 hari ni dok emo je kan.. alhamdu lillah.. aku da kembali pada diri yg asal.. :) ok ni satu entry ku tujukan khas untuk mereka2 yg menyimpan cinta dalam diam.. cam aku la.. hehehe..

Ekceli malam tadi aku baru je luahkan perasaan kat si dia.. sebab pe? da tak tahan sangat lorr.. 2 3 hari ni aku cam owg da xbetul je sebab asek teringat kat die.. credit to my gediks, cik bal sebab bagi aku kekuatan and courage untuk aku luahkan perasaan ini kat die.. aku bukan ape.. aku cume takut die menjauhkan diri dari aku je bila die dapat tau aku suke die..hehehe :p

Tapi syukur alhamdu lillah.. walaupon si die agak terkejut pada mulanya.. die still ok lagi.. hahah ekceli aku nak tergelak pon ade bile bace mesej yang die balas..heheh nampak cam terkejut tenuk je mamat tu.. ahahahah.. pastu aku tak tau la bape banyak sori die nk ucap kat aku.. lawak sungguh la reaksimu itu sang pelangi cintaku.. hahahahhahahahaahahah.. aku dari berdebar2 jadi terbahak2 plak.. tapi last2 aku tanye dia.. ko still nk kwn ngan aku lagi tak? die kate kawan laaaaaa... adoiyai.. memang takle blah langsung cara die balas mesej aku.. cam bersalah sangat je die rase kan..

See.. orang lain kne reject sedih aku boleh ketawa lagi.. sebab die memang selalu wat aku gelak pon.. hahaha..dan akhirnye.. lepas cakap benda ni kat die.. barulah aku rase tenang.. hehehe.. sebab da tak tahan sangat jadinye benda tu makan dalam tau.. mase cik bal berjela bagi ceramah kat aku menangis2 aku dibuatnye.. and last2 aku cakap gak.. hasilnye.. terlepas segala seksa yang aku tanggung kat dalam nie.. hehehe..

Tapi aku tak pakse la owg nk luahkan perasaan die.. up to themselves la kan.. but aku nak petik satu hadis Rasulullah SAW yang diriwayatkan dari Hakim,Khatib,Ibnu Asakir dan Dailami..

“Barang siapa yang jatuh cinta (kepada lawan jenis), kemudian dia tetap menjaga kesucian dirinya dan menyembunyikan rasa cintanya, lalu mati, maka dia mati syahid,”

 Hmmmm.. so? mati syahid tau.. aku cube gak nak dapatkan.. tapi memang la susah eh? sebab aku ni jenis cepat emo kan.. lagi2 bila tau die dan aku da takkan jumpe lagi.. tapi seeloknye ikutla hadis nie.. sesungguhnya Rasulullah tu tau pe yang terbaek untuk umatnye.. tapi kalau da kes kronik cam aku nie.. sampai 24jam dok teringat kat die.. sampai nk jawab soklan final pon teringat.. aku rase baek luahkan je.. sekurang-kurangnye.. lepas sket beban yang terasa kat dada tu ye tak?


p/s: bal.. aku sayang ko lebih.. hehehe

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...