Thursday, March 6, 2014

Becoming Someone's Wife

Assalamualaikum..

entry ini patut aku buat sebulan yang dulu.. tapi disebabkan terlebih vitamin M jadi barula rasa nak buat harini.. maybe akan ada double update sebab aku tetiba rajin.. haha

and.. like usual.. misleading title.. hahahahaha! bukan aku yang becoming someone's wife tu but kawan aku.. Puan Nurul Afifah.. tehehehe



alhamdu lillah.. in our infamous Gedik Seagull group she's the first.. haha.. tanggal 7 Februari 2014 selamatlah sudah kawan kami ni jadi isteri orang.. the best twist is her husband is the cousin of another Gedik Seagull member iaitu Awien.. hahahaha.. what a small world.. jodoh kan..

jadi sepanjang kenduri start dari malam pakai inai tu memang muka kami jela memanjang menyebok kat situ kan.. hahaha..



akad nikah..





malam berinai..


bersanding!


and banyak lagi selfie2 group kami yang masih bergelar Miss.. hehehe.. I don't want to upload it because the size is too big.. It takes me forever to upload them.. wahaha.. tula nak 20.7MP sangat kan.. haha

for Puan Afifah.. semoga berbahagia sampai syurga na..  we love you!


p/s : pasnie ann plak.. haha.. mak die pon
da tanye mak aku bila aku plak nak 
kawen.. hahahahhaha 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...