Friday, February 1, 2013

CNBLUE 4th Mini Album Re:BLUE arrived!

Assalamualaikum.. :)

yeah!! happy sangat hari ni. well tengok post title pon rasa da bole tau kan? ahak ahak! officially hari ni aku da terima aku punye album.. Re:BLUE!

ye memang aku makin chubby ade masalah?
well actually patot dapat hari selasa aritu tapi memandangkan time posmen datang aku kat umah nenek so si posmen tu pegi letak kat post ofis je.. hai.. tak pasal2 abang aku jadi mangsa keadaan tolong amikkan.. ngahahaha..

oh ye.. thanks Valoa Records.. hahaha.. regular customer aku ni.. da 5 kali beli kat sini.. (syyhhh.. ni pon nga tunggu order untuk Re:BLUE limited edition punye.. hehehe)

so sila jeles dengan gambar2 saya.. hahahhaha!

sturdy box and tube with bubble wrap inside 
silau sungguh flash itu.. ngeee
the inside.. nak aku flip page satu2 ke? tak perlu kot..
encem.. aigoo minhyuk ah sorry your face.. hehe

sekali supplier bagi free gift daa.. awww lucky! my burning guitarist.. my bias.. nae namja (perasan!).. Lee Jonghyun.. :)

nae sarang-ah~
sila jeles! ahahahahha
well I personally love this album sebab this is the 1st time CNBLUE used the self-composed song as the title track and ekceli semua lagu ni diorang yang compose sendiri.. talented indeed..  memang best sangat.. teruja gila! aku suka semua lagu dalam album nie..

tapi lagi teruja sebab comeback diorang ALL-LIVE ok! nampak sangat passionate di situ jejaka2 kesayangan ramai ni bila dapat cucuk wayar kat diorang punye instruments.. hehehe.. yela selama ni wat performance asek kena hand-sync je kan mane best.. sekali dapat wayar nah amek kau! headbanging aku!


well ekceli aku suka sangat comeback stage inkigayo tapi oleh kerana sbs telah pon memblock video itu kerana hakcipta jadi takle la kan nak play.. share bole la ni tapi dapat tengok je thumbnail je.. huhu


lucky aku jumpa gak site yang share video ni.. bole download.. hehehehe.. time kaseh ye? klik sini

okla since mata pon da ngantok kan ni tambah2 plak kena keja full day besok.. (aishh...) so jumpe lagi next time ok? stay tuned.. hahahahaha


p/s: sedang mengumpul duet untuk projek 
mega.. hahahaha.. aza aza fighting!!!!!

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...