Wednesday, October 24, 2012

A Little Surprise and A Pair of New Shoes

Assalamualaikum..

cewahh rajin lak aku update blog aku nie.. ngahaha.. tahniah2 sebab berjaya merajinkan diri.. kekeke..
okla tadi mase time lunch tetiba skandal aku mesej tanya benda pelik2.. die tanye kalau balik keje sape amik la.. semacam je kan.. rupenye nak amik aku bawak jalan2.. hehe

sekejap je pun..le pas hantar aku balik terus nak balik Pahang katenye.. mule2 aku gi SCM ingatkan ade VOIR tapi takde lak.. reason nak gi sana sebab kasut dia sedap pakai and tahan lama.. so da takde teruskan jela penjelajahan (cehh) but unfortunately takde yang berkenan.. hoho

last2 kat AEON Bukit Raja gak nyinggah.. hehe.. sebab sana ade Voir Gallery.. hehe.. walaupon mall kecik tapi berjaya memuaskan nafsu aku tahu? and dapat gak akhirnye.. kasut yang first aku pegang.. hehe.. pusing2 tengok lain yang tu gak yang comel di mata.. hihii..

comel kannnn???
FYI aku ni amatla cerewet kalau pilih kasut.. ade je yang tak berkenan kat mata. so selalunya kasut yang aku beli konpem yang first sekali aku pegang bila aku nampak.. kirenye macam love at 1st sight gitue.. hakhak!

yang paling bangga tadi Mr. Skandal puji aku comel ngan kasut tu.. wahahhaha! tapi da balik la baru puji sebab die kate nak puji time aku ngan testing2 die malu.. ceiitt!! yeye je.. haha.. cheesy betol!

okla.. oleh kerana esok kerje dan mata aku pon da kena mantera beradu ni jadi lebih baik aku tarik teddybear ngan selimut.. hoho.. oyasuminasai!!!


p/s : aku takut ade yang jeles je sebab kasut
aku kaler kuning... hehehehehehehehehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...