Saturday, July 14, 2012

Aku + Super Junior = Sexy, Free & Single

Assalamualaikum..


patutnya alang2 edit baik aku wat muka aku putih lagi.. haha 
seksi, bebas dan bujang.. itulah moto hidup aku.. hahaha.. ok cut the crap.. macam biasa hari ni mau story-mory pasal parcel yang da selamat sampai rumah aku semalam.. kali ni aku beli Super Junior's 6th album (6jib la senang cerita) SEXY, FREE & SINGLE.. atau dalam bahasa melayunya SEKSI, BEBAS & BUJANG.. haha.. (memang kena la kan ngan diri aku.. hehe)

cam biasa gak beli kat Valoa Records.. aku suka la diorang nie.. kerja cepat.. hantar cepat.. bagus.. cuma posmen la nak kena bambu sikit.. lembab plak diorang hantar kali nie.. geez..

so.. enjoy la gambar2 yang ada.. haha

dijamin selamat!

front cover
back cover

as usual.. album ni da macam kitab pulak aku tengok.. haha.. besar ok! dalam dia ada photobook.. tu yang macam kitab je tu.. haha.. ok ni sneak-a-peek.. 1 je takle lebih2.. nak tengok lebih beli sendiri.. hahaha

sebab aku suka pic Yesung oppa aku bagi kowang tengok yang ni :p

on the inside
untuk ni.. aku dapat Shindong oppa punye photocard.. haha.. oppa comel.. aku suka rambut dia kali nie.. tapi masa dia lagi chubby dulu lagi comel kot.. hahaha.. pape pon saranghae oppa! haha

then ni poster dia.. bapak besar...

besar amat.. elok lagi dalam tube
welcome back oppas.. thank you for the sweet song From U dedicated to the ELF .. suka sangat lagu tu :) jeongmal kamsahamnida! naega jeongmal neoreul saranghanda SJ oppa!

owhh.. btw.. gambar kat atas tu edit eh.. haha.. thanks for the graphics photoscape and thanks for picasa sebab menyembunyikan jerawat saya.. haha.. mak aku da tergelak2 je tengok aku repair gambar tu.. die kata tak baik menipu.. huhu

ver. B aku tak beli kot.. beli repackaged je nanti.. bajet2! lagipun takde photobook la kat ver.B.. setahu aku la.. haha.. naseb la jadi fangirl artis2 SM ni.. kopak duit aku ha..

okla.. sampai sini aje.. lain kali kalau rajin aku update lagi.. almaklumla.. sekarang da berkerjaya.. kekeke.. ok annyeong!


p/s : sambung tengok drama Gentleman's
Dignity.. Jang Dong Gun hot siot!!!
tambah lagi ngan renungan membunuh 
CNBlue Lee Jonghyun!



  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...