Friday, May 18, 2012

merendek kat Setia City Mall

Assalamualaikum..

yo what's up y'all.. haha.. agak lama gak aku tangan bengkok aku ni tak mencoret sesuatu yang berfaedah kat blog nie.. haha (selama nie pon berfaedah ke?) well semalam aku ngan si gedik Cik Awien went out.. die ajak aku test2 mall baru yang bukak kat area kitorang Setia City Mall (SCM). hamboi.. semalam rasmi semalam gak kitorang redah mall tu.. hakhak

berbekalkan kegedikan yang tak dapat dibendung lagi kitowang pon menuju impian.. haha.. well actually aku pon tak rasa cam best je pon hang out kat mall yang baru bukak tapi Cik Awien got one point that made me agree that instant.. SHOPPING! wahh! ofkosla kan mall baru sales pon banyak.. hahaha! nak2 plak the last time I went shopping was probably ages ago.. (ok this is exaggerating I know).. but hell I love shopping so much!

on the way ofkosla kan kena la cucuk duit dulu.. camne nak shopping duit takde pulak.. haha.. aku pon amik kesempatan singgah jap kat stationary kat pekan to buy this month edition of Malay epop.. cover die SHINee.. woohoo! \(^o^)/

SHINee's back.. back.. back :p
hendak saya ingatkan di sini (skema) I am an extremely lazy bum.. jadi gambar2 di sini tidak di edit.. bwahahaha! ok back to the story.. sampai kat sana memandangkan kitorang tak familiar ngan suasana dan tempat kitowang pon terparking agak jauh dari mall.. hawhaw.. but I could tell one thing, if tempat tu da fully complete the view must be breathtaking.. seriously.. dengan lake buatan kat luar and other landscape features.. aku dapat bayangkan cantiknye tempat tu nanti.. for more information klik sini

jadi melangkah ke dalam mall.. ok mall ni baru jadi banyak lagi kedai tak bukak.. and seriously aku tak sangka la pulak ramai orang da datang sebelum kami.. like seriously yesterday is Thursday for God sake and didn't those people go to work? kitowang laenla penanam anggur terhormat so faham2 la.. hahaha.. 

masuk2 je nampak Etude House punye jurujual nga give out fans kat orang.. well if u don't know SHINee is Etude House's face so aku pon tanpa menghiraukan keadaan sekeliling terkinja2 bagai nak rak sebab nampak SHINee.. punye gambar je.. hahahah.. mule aku nampak diorang bagi Onew punye fan so I decided to comeback later sebab aku nak Jonghyun nye fan!! bwahahha.. dapat gak akhirnye.. keke.. pastu senyum sorang2 like some sort of dumbass.. hahaha.. pastu idea paling gedik lagi maha tak malu came across my mind.. aku suruh Awien amik gambo aku kat bawah nie.. 

they are not SHINee for nothing you know.. tak nampak terus muka aku!
owh yeah I'm a crazy fangirl.. Jjong!
honestly it's just a fan but I DON'T FREAKING CARE ANYMORE!!
bwahahaa! and yang paling tak boleh blah tu ada male worker kat situ suh kitowang tengok barang2 kat dalam dari berdiri kat luar snap2 pic bagai.. si Awien pon giat la pecah tembelang aku kata aku ni diehard fan SHINee.. haha.. meledak tawa mamat tu siap giat suruh aku amik pic ngan gambar Minho kat other side of the shop.. ciss ko awien.. malu aku!

well kitowang took our own sweet time observing and immediately went to TRIO.. haha.. biasala sales kan.. 2 helai rm25 seriously.. sape tak tahan! I grabbed two tees of colour yellow and red? merah ke? like a mixture of orange and red maybe? awien amik yang 2 for rm30..

ceria je kan dapat shopping.. hihihi XD
senyuman puas awien..
I don't have these colours in my closet before.. but now I do!
then jalan2 lagi explore2 mall yang tak berapa nak siap complete tu.. haha.. we went to UNIQLO.. ok siyes aku lupa ada Fahrin Ahmad and Carmen Soo kat situ.. the store was completely packed! haha.. sori aku tak amik gambar ngan ABANG BODY sebab aku tak larat duk dalam tu lama2. lagipon nak amik gambar ngan dia kena beli pastu kena beratur and tunjuk resit.. hell no aku nak wat camtuh! orang ramai satu.. pastu everytime kitorang terbuat eye contact kat workers kat situ tiap kali tula diorang cakap WELCOME TO UNIQLO!!! duh! teringin plak aku facepalm diri aku di saat itu! ngan tone suara yang hampir cam nak menjerit.. seriously.. tu belom lagi asek terlanggar orang je dalam tu..aku pon grab one white ONE PIECE tee, bayar and terus blah.. haha.. I admit yang tu mahal sket rm39.90 but still that one is exclusively sold in that store only.. kalau aku tak grab memang menyesal pulak nanti.. haha

ok I'm gonna BRAG the hell out of this in front of my friends.. haha
then kitowang teruskan lagi sebab aku teringat aku nak sangat beli long white cardigan.. awien pon nak beli cardigan sebab baju2 yang die beli tu lengan pendek.. after tawaf beberapa kali kitowang masuk kat BRAND'S OUTLET.. haa.. nampak terus berkenan lagipon price dia murah berbanding kat store yang lain..

at last.. white long cardigan :)
well nampak la PADINI, FOS blablabla.. tapi aku betol2 bergantung pada willpower aku untuk menghalang diri sendiri daripada membeli another graphic tees at FOS.. oh yeah aku memang suka graphic tee! damn! 3 for rm45 tak silap.. huhh rasa menggigil je kan... hahaha.. tapi memandangkan status penanam anggur aku nie.. aku pendamkan dulu nafsu serakah aku.. bwahahahah!

since there's not much restaurant opened yet so every kedai yang kitorang nampak penuh ngan customer2 yang kebulur.. hahahaha! so we got our asses of  the mall and pegi kat area setia alam.. pusing2 and we decide to dine in SECRET RECIPE.. awien ngan sakit giginya da tak kisah sangat nak makan pe so die ikutkan je nafsu aku.. hehehehe

muke pasrah je ko kan awien? haha
waiting like a BOSS! oo I'm the boss it's written
biasela gaya gedik tu harus!
ok that's better emi.. sopan sikit :p
budak sakit gigi nga mamam.. hehe
disebabkan aku ni SANG BEDAL dan kelaparan.. ditambah pulak awien yang tak larat nak abeskan makanan sebab sakit gigi.. dengan die punye spagetti pon aku lahap sekali.. hahaha.. 

then kitowang pon balik setelah puas shopping.. seriously.. shopping is what girls do best, don't they? kekekeke..

hasil merendek dan menggedik!
and one thing.. I really love collecting shopping bags.. haha.. beautiful don't you think? ok.. I think I wrote long enough this time.. until next time.. bye2 semua!

p/s: I really crave korean food right now.
haishh.. siapa baik hati nak tolong 
bawak gi restoran korea?   

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...