Sunday, April 17, 2011

Penangan sang tester

hahaha.. lame gile x update.. maklumla kan budak part 6.. bajet bizi je.. 
ekceli bawu je abes test structural steel & timber design td.. hihi.. 
alang2 da masok cuti setadi week ni kan amik mase jap ah nak poya2 sebelum final exam yang final ni mule..
oo.. btw exam stat 20 aribulan.. huhu

semalam gi jadi tester silat kat UUM.. best je kan.. tgk bdk2 test tringat time aku test dulu.. haha..
lebey kurang je pucat2 blur muka tu..
siyes badan sume klu da amik kemahiran pakat nak kental je kan. dulu mase training ngan dorg alahai.. nak wat buah pon serba salah nie.. lembut sgt.. 
haa.. masok test, aku saje la nak try.. haaa.. amek kau keras derr.. hahaha

yang paling best bile aku kne cop kejam.. sebab aku suke jatuhkan tengkolok budak2 yang kene test ngan aku.. bahahahha.. xpasal2 je.. tapi overall aku maseh bertimbangrase la.. 
mne taknye belom tgk tester penang lagi.. nak2 plak geng2 "mamu".. dahla badan tinggi2 besar2.. langsung xsimpati nie.. laki ke pompuan ke sume kena kaw2.. kadang2 aku pon ngeri nak tengok.. hahahha

sonok memang la kan.. tapi yang xbpe nak sonok tu bile sehari lepas tula.. SAKET BADAN OII!
habes ni nga dok bertampal salonpas..  1 badan saket nie.. haha.. jalan pon da xbpe nak betol..
ade tukang urut sedap nie.. hahah
gunela salonpas.. haha.. bole mintak royalti x?
 tapi xpela saket2 pon kan.. xkesahla sebenarnye.. da tanggungjawab kan.. lagipon maybe ni la last aku ley jadi tester camni.. rase sume hadiah2 dari budak2 tu.. haha
k la.. aku rase ngantok nie.. nak tido laa.. hahaha
p/s:ye aku jeles tapi aku 
xde hak nak cakap camtu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...