Friday, February 18, 2011

hidup untuk MAKAN :D

bila da jadi oghang utara ni.. adela tempat2 feveret aku utk makan.. ngahahha.. cam besela.. idop kan utk makan.. :p..

no wonderla makin chubby.. :D

ni antara list makanan and tempatnye yang aku suke melahap..
  • tomyam kat cafe d'anjung depan matrix arau
  • char kuey teow kat TBA
  • nasi kerabu kat pasar malam arau
  • air kedondong (owg utara kata amra) kat anamuda
  • nasi goreng sedap kat kedai thai (depan gate B)
  • nasi ayam kunyit kat b'chik
  • roti impit kat mushroom

emmm.. gooooodddd!! heheh
pehh.. haruslah terliur..



tang biru yang aku suka tuu.. kehkehkeh


yummyy...
haus2...

















tapi ade gak certain food tu aku lagi suke kalau mak aku je yang masak.. hehhe.. contohnye laksa penang la.. memang feveret..

aku nak gak merasa laksa penang kat tanah tumpah kuah die.. bile la nk merayap kat penang lagi nehh..
lapo oke!!
last but not least... aku suke blueberry cheesecake kat secret recipe.. huhu.. taun lps pnye besday pon xdpt lagi.. aku tak kire.. besday kali ni aku mau jugak!! mesti mau!!

drools... terbaek dari ladang!!


p/s: asal template designer ni xle nak
bukak.. naek cendawan aku tunggu
ni ha.. xle nak edit blog bagi lawa.. ceitt.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...